szerda, június 08, 2005

Nos, végül tegnap egy nevörending vacsora keretében ünnepeltettem magam, ahol nem nagyon ettem (szerencsére a tesóm épp a terhessége zabálós fázisában van, és feltakarított utánam mindent), viszont éppúgy mint egy évvel ezelőtt, sikerült hülyét csinálnom magamból.
Ezúttal a meglepetés-tortám érkezténél közöltem anyámmal, hogy "ja! szülinapja van valakinek!" - magyarázandó a negyven hullarészegen ordibáló fiatalt a mellettünk lévő asztalnál. Anya arcán elég hülye kifejezés ült nyolc másodpercig, mire nekem leesett, hogy az az én tortám.
Tavaly A.-ék feldíszített lakásának láttán hagyta el hasonló mondat a számat. Az is az én bulim volt.

Hugi 70 százalékos találati aránnyal vásárolt össze nekem egy fél vagon ruhát. A 30 százalékot ma becseréltem. Jobb az ilyesmin hamar túlesni...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]