csütörtök, július 07, 2005

Jelentem van itthon internet, mert zseniál, mindent elintéző istennő vagyok. Meg mert reggel jött egy szottyadt pasas és hozott magával modemet is. Az akszele... bocs téonlájn iránt táplált gyűlöletem nem csökkent jottányit sem, de legalább gyorsan aktiválják a szisztemet. Múlt csütörtökön rendeltem meg a szolgáltatást és máris itt prüntyögök.

Tegnap este töltött cukkinit csináltam vacsorára és annyira jól sikerült, hogy még nekem is ízlett. Handsome meg van győződve róla, hogy kurvajól főzök, én meg hagyom, hadd ringassa magát hiú ábrándokba. Bár az az igazság, hogy már-már kezdem azt gondolni, nálam megszakad a családi átok és képes leszek életemben ehető dolgokat összehozni "étel" kategóriában.

Egyéb iránt pedig itthon lógázom a lábam, mert kaptam három potya szabadnapot, miután az összes újság épp nyomdában van és nemtok mibe írni. Éjjenek a jófej főnökök!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]