kedd, augusztus 23, 2005

Oké, csúnyán lebuktunk, ennek is a hülye macska az oka, meg én, hogy ahelyett, hogy Kis Tündérbogár-ként emlegetném, a rendes nevét használom.

Handsome tajtékzik "lássuk be, az egész város tudja, hogy blogolsz", én meg a költözésen morforndírozom. Mármint blogilag.

Egyébként és egyúttal, közvéleménykutatást, mitöbb népszavazást hirdetek, ugyanis ma elkezdtem baszkurálni a template-t és irtó ronda, vanília és málnafagyi színüre varázsoltam az oldalt, amit persze magam sem gondoltam komolyan, de asszem tudok jobbat is, szóval a kérdés imigyen szól..., áááá meg se kérdezem, majd, ha lesz kedvem, lesz másmilyen oldal.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]