hétfő, augusztus 01, 2005

Van a vádlimon egy szúnyogcsípés. Csak azért mesélem, mert egyáltalán nem úgy néz ki, mint egy szúnyogcsípés, inkább úgy, mintha valami élien vert volna sátrat a bőröm alatt. Oké, vakartam, de azért a véraláfutás túlzásnak tűnik.

Egyébként délután meglátogattam Gyöngyszemet, és hosszas szaglászás és hangos "honnan jön ez a penetra?" kérdezősködés után kitakarítottam a konyszekrényből a fél kiló folyósra rohadt vöröshagymát, majd pánikszerűen zacskóba pakoltam / kidobtam minden romlandót és kihúztam a hűtőt. A zacskóba pakolt dolgokat hazahoztam. Most van itthon öt tonna mirelitzöldség. Asszem beborogatom a szúnyogcsípésem.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]