hétfő, október 10, 2005

Elég sikeres estém volt tegnap:
Az Oktogon - Szimplakert távon ketten is leszólítottak. Sőt, tulajdonképpen hárman. Egy pár (2 db) fickó egy éjjel-nappali előtt, és egy roma kissrác a Wesselényiben. Ez utóbbi lehetett vagy tizenhárom.
Ezenkívül szereztem magamnak jófajta, köhögős megfázást is, érezzük azt az őszt!


És ki volt az a barom aki felvette ezeket az új hírolvasókat a Radio Cafe-ba?! Meghallom őket és nyúlok a penge után...

Ja! És, ha kérdeznétek, én nem az a csaj vagyok, aki tip-top piros bőrtopánban, hozzá színben pontosan passzoló, tip-top piros bőrkabátban, hajat dobálva kacarász kijövet a CIB-ből. Nem. Én az a csaj vagyok, aki rongyosra taposott nadrágban, kicsit szűk farmerdzsekiben öt kiló macskaalomot rángat hazafelé. De a szememben ott az elszántság.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]