szombat, október 01, 2005

Kezelés: bevásárló körút Anyáékkal. Persze nem jártunk ruházati üzletben, de ilyenkor három pár új zokni*, meg egy új fajta tusfürdő is fel tud dobni.
Pláne a visszaút Apával, aki ha ezer évvel ezelőtt születik, tutira egy örökké az apokalipszist hirdető őrült próféta lett volna, de így se rossz. Tíz perc alatt helyrerak: ember nincs, aki annyira pesszimista / borúlátó / nihilista tud lenni, mint ő egy-egy jobb napján.
Na ma jobb napja van.

Itthon rám jött a rendetvághatnék, ruhák a szekrényben, könyvek a polcokon, konyhaszekrény kiganajozva, hamu- és pormentes a dohányzó asztal, halkan duruzsol a mosógép.
Este pedig az asztal alá iszom magam. Nem csendben.

* miközben leemeltem a harmadik párat és betettem a frissen választott öt bugyi mellé, elgondolkoztam A. múlt szombati felkiáltásán (épp költözéshez pakoltunk): jézusom, nekem egész életemben nem volt ennyi fehérneműm! Fetisiszta vagyok?

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]