szombat, október 29, 2005

Én nem tudom, hogy csak az én családom ilyen elbaszottul károgó, vagy ez másoknál is így van?
A mai ebéd alatt (meg az úton odafelé) csupa szívritmuszavar (így írják ezt?), kóma, veszélyes terhességi hányás (!?), agykárosodás volt műsoron. Tiszta horror. El is menekültem először dohányozni, aztán haza.
Erről jut eszembe, hogy van egy barátnőm, akivel csak félévente talákozom, de olyankor mindig van egy-két friss haláleset, amiről be tud számolni. Hihetetlen. Velem egyidős. Nem is értem, hogy nem fogyott még el az összes ismerőse. Engem is beleértve...



Egyébként tegnap órákat töltöttem a tesómnál meg az unokaöcsémnél, aki a Rambó nevet kapja a blogkeresztségben, mert ilyen mokány kiscsávót még nem láttam.
Két hetes, konkrétan röhög (az orvos is alig hitt a szemének) tartja a fejét, és öt személyes jelenléti létszámig pontosan beazonosítja, hogy épp ki beszél, és érdeklődő tekintettel hallgatja.



És kaptok kitöltött totó szelvényt Elbaszott Szürreális Péntek Estéhez, ha épp arra vágynátok:

1. Végy egy koncertet, csődítsd oda összes barátodat, ismerődöset
2. Ne menj el rá, mert két órával később kezdődik a beharangozottnál és az már kurva későn van.
3. Menj helyette vacsorázni egyik barátoddal (mellékszál)
4. Hívd fel a Húgodat, akivel már rég megbeszélted, hogy egyszer csatlakozik a társasághoz, mert mostanában velük lógsz és kurvajól szoktátok érezni magatokat
5. A társaság fele menjen el a koncertre, amire te nem mentél
6. Beszéld meg barátaiddal, hogy koncert után találkoztok a szokásos kocsmában
7. A Húgod kapjon sokkot a helytől (Szubkultúrális összeférhetetlenség)
8. Derüljön ki, hogy a hiperjófej társaság a Hugod szerint kibaszott unalmas.
9. Húgod ennek előbb pofavágással, később szóban is adja jelét
10. Miközben titkon azon feszengsz, hogy Húgod szarul érzi magát, rúgj be és érezd midentől függetlenül kurvajól magad
11. Kezdj kijózanodni, konstatáld, hogy már nem csak a Húgod érzi szarul magát
12. Feszengj
13. Takarodj haza
+1. Másnap kérj elnézést mindenkitől (főleg a Hugodtól)

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]