vasárnap, november 06, 2005

Hihetetlen ez az új wiw. Az összes olyan volt osztálytársam rámklikkel, akikről tíz(enakárhány) éve nem tudok semmit. És ez az állapot nekem így teljesen megfelel.
Most sem akarok jópofizni emberekkel, akikről csak annyira emlékszem, hogy a kurvanagy pattanásaik mellett állandó teljesítménykényszerük volt, ezenkívül rettentő szarfejek voltak.
Az általános iskola első hét évét utáltam. Nyolcadikban meg új suliba mentem.

A shoutboxon pedig dolgzom, de valamiért sehogy se megy.

Megjegyzések:
kurvajó az új külső és az áltisk oszt.társaim nekem is gyíkok voltak
 
Én még nemtom, hogy szeretem-e, de a régit má naon untam :)
 
Szia! Kérdezhetnék valamit mailben? Blogkabátügyben. hobele_vanc@freemail.hu
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]