csütörtök, november 10, 2005

Miután levágattam és befestettem a hajam (kurvajó, vörös és tüske, imádom), éjjel azt álmodtam, hogy nekiestem a fejemnek egy borotvával. Tarkopasz lettem álmomban és nem örültem neki. Nem is arattam vele osztatlan sikert. Álmomban.

Viszont az az ellneôr sem, aki "Szakadj meg, rohadt ribanc!" végszóval bocsátott útjára egy nôt a Deák téren. Nem álmomban. A.-t elkapták, pedig mondtam, hogy a Déli-Deák távra teljes lúzerség szakaszjegyet venni. Pont semmi értelme. És lôn. Még szerencse, hogy A.-nak van egy diákja, amiben a nyolc évvel ezelôtti lakcíme szerepel...

Megjegyzések:
Aha, a boltban is lúzerség fizetni, ha vettél valamit, nem beszélve a legnagyobb lúzerről, a munkaadódról,mert küldi a fizetésed. Csaljunk vidáman!
 
Bárki is vagy, kedves Anonim, szólok, hogy e helyütt már többször vitatkoztunk a bliccelésrôl, olvass vissza.
Egyébként EZ a post pont nem errôl szól, de segítek és elmagyarázom: ha már A. barátnôm VETT jegyet, vehetett volna olyan is, ami érvényes 4 megállóra. De nem olyat VETT és az volt a lúzerség.
 
Ja. Miközben épp a Deákon a legesélyesebb a kontrol. Meg főleg ott esélyes, ahol kiszállsz.
De A. biztos azt gondolta, hogy ez így kidumálható.
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]