szombat, november 26, 2005

Most, hogy végre hétvége van, egészen 1/4 9 bírtam aludni. Az órát 1/2 11-re állítottam be, mert az még vállalható.
Idegesítő egy picsa vagyok.

Mindegy. Van vadiúj márkszendszpenszer fürdőköpenyem. Egyébként az az a bolt, ahova magamtól be nem teszem a lábam, de anyám és nagyanyám közös névnapi vásárlást szervezett, és ez volt a legszűkebb keresztmetszet.

És, ha már a családi ünnepeknél tartunk: tegnap volt a rettentőjófej nagybátyám szülinapja is, ahol találkoztam egy csomó vadidegen emberrel, a nagybátyám iszonyúidegesítő feleségével és két jégerrel. Néha nem tudom eldönteni, hogy én vagyok antiszociális, vagy a legszűkebb családi és baráti körömön kívül mindenki tökhülye.

Takarítani fogok most, playlist már van, csak kedvem nincs.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]