szerda, november 23, 2005

Nagyon jó ez a pörgés, amíg bent vagyok észre sem veszem, hogy már rég meghaltam. Aztán,amikor elindulok, kezdődik a hátfájással (inkább derék- , hiába rinyálok egy normális székért hónapok óta), folytatódik a fura zsibbadással a fejemben, a katarzis pedig az utóbbi napokban kétféle képpen jön:
- állok a rócsildban, hogy mijafaszt is akarok venni...?
- állok a lakásban, hogy hova a faszba is indultam...?
Most például tök éhes vagyok, és úgy emlékszem, hogy a buszon még tudtam, hogy van itthon valami emberi fogyasztásra alkalmas dolog, de már tíz percet kutakodtam a konyhában, és nem sikerült rájönnöm, mi is az...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]