csütörtök, november 17, 2005

A szakmai (fél)elômentelnek is megvan a maga hátránya. Például asszem a tegnapi volt zsinórban a harmadik estém, amikor a szokásosnál két órával késôbb jöttem el a Cégtôl, majd otthon még melóztam pár órácskát.
Nem panaszkodok, igazából dicsekszem.
Kuravfáradt vagyok, de lesz ez még jobb is.
Az alap-feladatkörömhöz tartozó ügyeket rekordsebességgel intézem (írom meg), mert nincs idô szarozni. Nem csak én vagyok meglepôdve, mindenki általános megelégedésére körülbelül nyolcszor olyan gyorsan dolgozom, mint az elmúlt hónapokban. Még szerencse, hogy befestettem a hajam és csak az fog látszani, ha kihullik a stressztôl, ha ôszülök, az nem...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]