kedd, december 27, 2005

Allergia szempontból mozgalmas Karácsony áll magöttünk.

Az örvendetes hír, hogy a helyzet úgy áll, csökkent a fémallergiám intentzitása, két teljes napon át képes voltam hordani a szívárványszínű fülbevalót, amit Hugitól kaptam, pedig bizsu, és a szvaccs órát is, amely Mr. Sipmson ajándéka, pedig az se ezüstből készült.

Kevésbbé örvendetes hír, hogy miután a szentestét bedagadt szemekkel, tüsszögve és a hasfájástól kétrét görnyedve töltöttem (anyám pedig kéztördelve, hogy "deszerintem hívni kellene az ügyeletet"), kiderült: allergiás vagyok a licsire (kis, hülye gyümölcs, egyébként finom), amelyet a nővéremnél fogyasztottam délután.

Holnap pedig újra dolgozom, juhéj!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]