szombat, december 31, 2005

Zorkát tegnap este megtámadta a szőrszörny. A macskám szerencsére egy hős, és többszöri kétvállrafektetés és köpködés-sorozat után nyert. A szőrszörny az új kabátomról származik, egész pontosan a kapucniájáról.

Tegnap Amundsent játszottam, hófúvás, lefagyott autópálya, vidéki látogatás. Kicsit be voltam parázva, amikor az M1-ről lekanyarodtunk és út nem volt, csak hó, hó meg hó, de nem én vezettem, hanem Mr. Simpson, akinek az önbizalma a végtelent súrolja, pláne, ha autózásról van szó és végül oda is értünk meg haza is.
Amundsen igazából akkor voltam, amikor a vendégségben ki kellett menni cigizni: a ház-garázs távon többször majdnem elvitt a szél.

A nagypapám ma 75 éves.
Boldog újévet kedves Egyebek!

Megjegyzések:
A "Boldog újévet kedves Egyebek!" roviditese: BÚKE, ami nem helyes. Boldog újévet Egyebek kedves! - igy a jo!
 
Köszönöm Madár. Mindig tanulok tőled valami újat :)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]