péntek, január 20, 2006

Amikor még nem dolgoztam ennyit, állandó lelkifúróm volt, amikor csakúgyból szörfözgettem, telefonokat meg tavaszi/nyári kollekciókat gusztáltam, meg híroldalakat böngésztem félóraszám.
Mostanában viszont irtó tájékozatlan vagyok, úgy trendileg, mint mindenhogy. Szar.

Viszont elmegyünk ma Rapülők koncertre. Egy kamaszkori álmom válik valóra - üssetek - Apával az egyik komoly balhénk akkor volt, amikor nem engedett el a búcsúkoncertre. Úgyhogy biztos szar lesz és egy bálvány fog ledőlni (nem), de még elsunyulni sem lehet, a főfőnöktől kaptuk a jegyet. Én és további tizenöt munkatársam.

Megjegyzések:
Hol lehet tavaszi-nyári kollekciókat gusztálni?
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]