hétfő, január 16, 2006

A nagyanyámnak 303 ismerőse van a wiwen. A múlt előtti héten regisztrált.
Nekem kb. 260. Én két és fél éve regisztráltam.

Amikor kislány voltam, mindig elvitt magával a színházba főpróbára, mert ő akkor tudott jó képeket csinálni, nem a bemutatón.
Beültem a széksorok közepére és ott ücsörögtem, amíg ő dolgozott. Mindig úgy tűnt, láthatatlan, a színészek sosem néztek rá, mintha varázsereje lenne. Imádtam vele dolgozni járni.
Volt olyan címlap, amin az én szappanbuborkém volt rajta, mert belefújtam a képbe, miközben exponált, (valami nénit fotózott, lehetett vagy harminc, ha jobban belegondolok) neki meg tetszett és azt kockát adta le.
Nagyon büszke vagyok, hogy ő a nagyanyám, akkor is, ha rémes rántotthúst csinál.

Megjegyzések:
Az ö korosztálya is fent van már a wiw-en?
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]