kedd, január 10, 2006

Tegnap, miközben néztem apámat, meg a fogadott bátyámat*, ahogy hergelik egymást politikailag, meg ideológiailag meg mindenhogy, néhány percre elméláztam, hogy én már semmilyen háttérsztorit nem tudok, se, hogy melyik miniszter kit dug, se, hogy kit nem, hanem helyette tudom, hogy hogy kell kvarkban húzni, meg mikor kell fekete-fehér printet küldeni, meg mikor kell bekeményíteni a megrendelőnél.

Nem hiszem a kettő között (már a miniszteri kufirc és a fekete-fehér print között) bármilyen reláció volna rajtam kívül, de furcsa, hogy kilenc hónap alatt mennyit változik az élet.

Hja, mások ennyi idő alatt hordanak ki egy gyereket. Én lapot hordok ki.(Jó, azt azért nem.)
És igen, nagyjából csak a munkára tudok gondolni. Régen macska-blog, most munka-blog.

*ez egy hosszú történet, Apa fogadta őt fiának, pedig van neki igazi apukája, aztán ő fogadott minket húgainak, mondom, hosszú.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]