szombat, február 18, 2006

Egyszer, mikor még az Első Cégnél dolgoztam és épp a karácsony előtti napilapos hajtás ment - előre oldalak stb., pont kétszer annyit dolgoztunk, mint rendesen, sőt - kiderült, hogy meghúztak a tripla jogszigorlaton, nem tudom befejezni a vizsgaidőszakot időben, és együtt kell tovább nyomni a munkahelyi meg az iskolai gürcölést, bementem a vécébe és bőgtem fél órát.

Tegnap ugyan nem bőgtem, de ugyanaz az érzés hatalmasodott el rajtam - soha nem lesz vége.
Bohózatba illő eseménysor után a nyomda kapujából rángatta vissza és tette jégre az egyik újságot a megrendelő, egy hét éjszakázását nullázva le ezzel.
Remélem nem fogom utálni az újságomat, mire az első számtól megszabadulok...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]