vasárnap, február 05, 2006

Ja, és tegnap adtunk a kultúrának, voltunk a Szemlén, és megnéztünk egy filmet (Premier, ez a címe), amit egy, a kiadó érdekeltségi körébe tartozó ifjú titán rendezett.
Ahhoz képest, hogy csak én nem ismertem a csávót, csak nekem tetszett a film. Vagy lehet, hogy épp azért.

Viszont a stáblista nézegetése közben rájöttem, hogy a főszerepet egy óvodás csoporttársam játszotta (fekte hajjal, ötévesen tejfölszőke volt), a vetítés utáni csacsogás közben pedig belebotlottam egy másikba, aki operatőr-szakra jár(t?).
Hozzátenném, hogy egy hosszú és bonyolult ügyből kifolyólag mindhárman művészemberek gyerekeinek fenntartott óvodába jártunk, ezért lett a csoportból mindenki színész meg zenész, meg képzőművész.

Csak én nem vittem semmire baszki.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]