szombat, február 25, 2006

A négyesikrek a szülőcsatornában vannak. Tegnap (ma) hajnali egykor az utolsó mutáció is felkúszott az ftp-re.
Kész van az első újságom, ami négy, hétfőn a magyar már a kezemben lesz.
Mindazonáltal hiába volt az elhatározás, hogy elküldjük és leisszuk magunkat, amikor kész lettünk, az összerogyáson és a "bazmeg, kész van"-on kívül nem voltam képes semmire. Majd ma.

Most pedig visszatérek a civilizációba, befizetem a számlákat (jut eszembe, van a városban non-stop posta?), kiganézom Gyöngyszemet, találkozom a barátaimmal, és mostantól ismét felveszem a telefont, és képes leszek, a "bocs, most nem jó, visszahívlak"-on kívül is emberi kommunikációra, és visszaszokom az evésre.

KÉSZ AZ ÚJSÁGOM BASZKI!!!

Megjegyzések:
amikor éjszakáztam rendszeresen, én is ilyeneken filoztam, h mér nincs non-stop uszoda, tisztitó, rossmann, stb :)
 
simán lenne rá igény sztem :)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]