csütörtök, április 13, 2006

Hát ez egyszerűen zseniális.
Tényleg azt hittem, hogy ebben az országban már minden volt, ami a politikai hisztéria címszó alá illeszthető, de újra és újra rájövök, hogy alulbecsültem a mutatványosokat.
Napok óta kíváncsian várom, mi lesz ebből az irgalmatlan vagdalkozással egybekötött seggnyalásból.
Bevallom, eleinte kicsit aggódtam, hogy papírforma szerint megint jól leváltjuk a kormányt, aztán örültem, hogy úgy néz ki, mégsem, aztán aggódtam, hogy az A. által sármos popsztárnak titulált Gyurcsány elnagyképűsködi (ami még mindig benne van), de, hogy OV saját kezűleg nyírja ki magát, azt álmomban sem gondoltam volna.
Nem találok szavakat.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]