vasárnap, április 09, 2006

Sikerült az érzelmi életemet visszaküzdeni a négy évvel ezelőtti szintre - ami végülis nem kis teljesítmény, ugyanakkor eléggé frusztráló.

Mondhatnám, hogy belegabalyodtam, mint majom a házicérnába, de az igazság az, hogy magam csináltam (mi erre a szakszó? tudom, hogy van) a cérnát, az orsót és a végén fogtam az egészet és jól körbecsomóztam vele magam (vö: én basztam el, nem a körülmények).

A múlt héten Handsome azt találta a fejemhez vágni, hogy érzelemileg éretlen vagyok. Természetesen vérig sértődtem, de most kezdem azt gondolni, hogy igaza van.
És nem, nem mesélem el, hogy hogy kerültem olyan helyzetbe, hogy Handsome megint gorombaságokat vághasson a fejemhez.

Hülye vagyok, üssetek.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]