hétfő, április 10, 2006

Vajon én hagytam ezt a tányért a fürdőszobában? - tehetném fel a kérdést, ha nem egyedül lennék a lakásban...

Ma csodák csodája, hatra itthon voltam, bevásárlással együtt, így volt alkalmam mosni és mosogatni, valamint hazacipelni nagyanyám cekkerét, miután összefutottunk a gérobiban.
A rócsild annyira de annyira szar, hogy asszem ezentúl bojkottálni fogom és maximum cigit leszek hajlandó benne venni, de azt se, mert nem tartanak rendes cigit. Se.

HTB off.

Lehet, hogy nemsokára előléptetnek, és rendes pénzt fogok keresni. Ez elég idegesítő, mert képzeletben már hatszor elköltöttem a rendes fizetést is, ugyanakkor az egyik főfőnököm puszta szeszélyén múlik, hogy előhaladok-e.
Frankón. Ha szar napja lesz, amikor a másik főfőnököm eléterjeszti a kérdést (a jövőmet! a leendő polcaimat, a leendő textileket és képeket és legfőképp a leendő autómat! - mondom, előreszaladtam), szóval akkor további fél évig gályázhatok, mint a barom, kvázi szívességből.
Úgyhogy drukkolni ér.

Megjegyzések:
Drukkolás on.
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]