szombat, május 20, 2006

Újabb egy héttel tolta el Főnök 2. a pénzrőlbeszélést és, hogy ne nagyon sürgessem, azóta üzenetekben vegzál, bekér tőlem mindenféle melókat, amikre aztán nem reagál, szombat délután küldi utánam a munkát, és fikáz a hátam mögött.
Vagyis paráztat.

Apa szerint a játszma a következő: azzal, hogy nem fizet meg, folyton arra késztet, hogy túlvállaljam magam, és addig fog hajtani, amíg össze nem esek (vagyis irgalmatlanul el nem baszok valamit). És akkor kirúg.
Sajnos logikus.
Úgyhogy álláskeresés on.

És ez csak az egyik fele.

Megjegyzések:
velem pont az történt, amit apukád jósol, és most mondtam fel. ugyan nem basztam el semmit benn, csak fizikailag és idegileg mentem tönkre. nem éri meg.
 
bíztató. én egy kicsit még titkon reménykedem...
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]