szerda, június 21, 2006

Ebben a kánikulában tombolnak a hormonok, de azon kívül, hogy ezt jól megállapítom, nem történik semmi.
Este Lúddal Hugival és G.-vel voltunk sörözni, ismét válaszolgattam a "miért nem akarsz pasit?" kérdésekre, és berúgtam egy korsó sörtől. (Egyébként tényleg ez alapján mérnek mindenkit? Akar pasit / van pasija, nem akar pasit / nincs pasija - ez olyan... korlátolt.)
Éjszaka életem egyik legbizarabb beszélgetését folytattam smsben, de végül izgalom ide vagy oda, elaludtam. Nem tudom miért kellett megöregednek ahhoz, hogy ne féljek kísérletezni, de most ez (amelett, hogy bizarr) szórakoztat.

És a hőség miatt 3/4 6-kor keltem, és ma korán beérek, és produktív leszek.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]