szombat, június 17, 2006

Este megünnepeltük, hogy Petrabarátnőnk 30 lett, a buli a márvánnyal tarkított nyolcszáz négyzetméteres házukban volt.

Az egész estét M. és a Pasija szoknyája szélén töltöttem, képtelen voltam eldönteni, kik tartoznak a sznob haveri körbe, és kik nem - így nem kockáztattam, őket ismerem. Elég nekem a sznobéria egész héten a munkahelyemen.
M. Pasija megállapította, hogy egy tipikus urbanizált értelmiségi kis hülye vagyok (szó szerint), amit én kénytelen voltam nagyjából elismerni.

Körülbelül hatszor mondtam el különböző régen látott barátnőknek, hogy "nem, a pasim azért nem jön, mert nincs" illetve, hogy "nem, vőlegényem sincs" és, hogy "igen, én is nagyon sajnálom".
Az ünnepelt a kerek évforduló alkalmából tarkopaszra nyiratta a fejét - ami szerintem jól áll neki, de többen sokkot kaptak, szerintem inkább a ténytől, mint a látványtól.
Iszonyúan szétcsaptuk magunkat, alig bírok magamhoz térni, anyám a legmélyebb álmomból keltett fél órája.

Viszont M., és Nyuli és én megyünk Amszterdamba júliusban egy hosszúhétvégére. Már van repjegyünk és szállásunk, az isten sem ment meg minket attól, hogy három napig azt se tudjuk hol vagyunk.
Alig várom!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]