vasárnap, június 11, 2006

Megint átvertek a rohadékok.

Tegnap este rommá sminkelt arccal egy medencében kötöttem ki, majd ott is töltöttem az éjszakát. Igazából vacsorázni indultam, meg bécsi milliomossal találkozni, iszogatni a Kuplungban, esetleg táncolni.
A milliomossal találkozás (gyors munkaügy a vacsi előtt - hazudta Mr. Simpson) azonban átalakult egy medencés partivá, amit Hugi és Mr. Simpson szervezett születésnapom alkalmából. Még nem göngyölítettem fel az összeesküvő-hálózatot, de sokan voltak.

Tehát a gyors munkaügy keretében Mr. Simpson elrángatott két szállodába ("nem emlékszem, mit mondott, melyikben szállt meg"), és én még azt is bevettem, hogy a milliomos "a medence bárjában van, tud élni az öreg!".
Aztán benyitottuk és tíz szerpentin repült az arcomba - én meg elbőgtem magam.

Iszonyatos buli volt, életem legdurvább szülinapja.

Megjegyzések:
Visszamenőlegesen is Nap süssön rád. :fülhúz: :)

@->->--
 
kösziköszi:)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]