szerda, július 12, 2006

Itthon ülök, és miután összes házasszonyi teendőmet elláttam (mosogattam, mostam, teregettem, macskaalmot cseréltem), a régi foteksznetes játékarzenált fedezem fel újra.

És elgondolkoztam, hogy milyen kurvajó dolgunk is volt M.-el, amikor napokon át nyomtuk a drákövexet, (egy időben annyit játszottunk, hogy elalvás előtt is kis színes bigyók ugráltak a szemem előtt) és időnként kislattyogtunk cigi-kávézni, meg néha írtunk is valamit, nehogy szó érje a ház elejét. (Jó, ő szerkesztett is.)

Ma meg? Néha napok telnek el úgy, hogy a zindexet sincs időm rendesen elolvasni (nem mintha az utóbbi időben sok olvasható dolog lenne ott), játékok pedig eszembe se jutnak.
Sosem gondoltam volna, hogy egyszer vissza fogom sírni az AS-t. És, ha jobban belegondolok, most sem teszem.

Viszont csináltam málnaturmixot fagyasztott málnából - ez az egyik legnagyobb okosságom nyárra: hideg, savanykás és tele van... málnával.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]