szombat, július 29, 2006

Éjjel, miközben gyalogoltam hazafelé - közvetlenül miután egy percre eltűntem és feloldódtam P. ölelő mancsai között - arra gondoltam, ez most az a nyári éjszaka, ami után novembertől májusig vágyakozom.
Forró, és részeg és tele van illatokkal meg összeröhögésekkkel meg véletlen találkozásokkal.

A vágyaimban ez az éjszaka mindig valahol a Tabánban ér, de persze ez csak a ragaszkodásom a négy-öt évvel ezelőtti boldog felelőtlenséghez, ami persze akkor sem volt felhőtlenül boldog, mert mióta tudatomnál vagyok, csak akkor érzem, hogy élek, ha szenvedek.

A. elköltözik Mexikóba, P. kisfia oviba megy én pedig azon gondolkozom, milyen növényt vegyek a gangra, ami túlél kint télen is.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]