vasárnap, augusztus 20, 2006

Tűpárna lett a seggemból. Nagyjából 30 szúnyogcsípést szedtem össze tegnap este (folyton összezavarodok számolás közben), pedig volt rajtam egy farmer, sőt bugyi is.

A margitszigeti piknik keretében elbúcsúztattuk A.-t, aki szerdán elköltözik Mexikóba, tisztességgel berúgtunk, és érzelegtünk. A jeles társasági eseményen találtam egy backgammon-fan kollégát, akivel több körös, véres küzdelmet folytattunk. 3 menetben, kiütéssel győztem.

Szintén tegnap megünnepeltük Nagyanyám szülinapját, stílre húzott nappali, és ebédlő, sárga rózsa amíg a szem ellát, egy kiseb falunak elegendő kaja, teljes létszám. A család egyemberként kiáltozott "tényleg jár!". Rambó némi segítséggel valóban akár háromszor is körberohan a házon, ami egy tízhónapostól egész szép teljesítmény, közben pedig utasításokkal látja el az épp a kezét fogó felmenőjét (tetete, dedede, brrrr).

Ma pedig hasrafekszem és kenegetem a seggem fenistillel.

Megjegyzések:
mexikóba hova?
 
mexikóváros
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]