csütörtök, szeptember 21, 2006

Igertem, hogy jovok, itt vagyok.
Ekezet nelkul, Mr. Simpson geperol, a kocsog Teonlajn megint megszabaditott a nettol, par nap, es ujra lesz, addig meg igy.

Mr. Simpson es en egy honapja osszebutoroztunk, egyelore nalam (mindig is utalta a lakasat) es azota boldogan elunk.
Nem is kivanok errol bovebben tarsalogni, oruljetek velem, felnottem, es boldog vagyok.
Happily ever after.

Ellenben egyaltalan nem orulok a kialakult helyzetnek, mert utalom, hogy mindig ejszaka tortenik minden, lefekszem 11kor, amikor mar nem birom tovabb nezni a tvt, es mire felkelek mindig kiderul, hogy megint lemaradtam a bulirol.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]