hétfő, december 11, 2006

Szóval az történt, hogy vasárnap Mr. Simpson megkérte a kezem, én pedig igent rebegtem.
Úgyhogy májusban hatalmas külsőségek közepette (nem) jól összeházasodunk.

Apa három vodkát gurított le gyors egymás utánban a hír hallatára, Anya elővette a kockástfüzetét, elkezdett jegyzetelni, majd közölte, hogy mindenbe bele fog szólni, Hugi elbőgte magát (nemisértem, előbb tudta mi lesz mint én) aztán Anya is elbőgte magát.
Én nem bőgtem, én örülök.
Gyönyörűszép gyűrűm is van.

Megjegyzések:
Én is majdnem elbőgtem magam.

Gratulálok! :)
 
én is gratulálok :)
kérünk majd esküvői fotókat, az se baj, ha ugyanúgy ki vagy takarva rajtuk, mint a félértelmiségi esküvőn :)
pusz
 
köszi :) Jack, egy pillanatra megijesztettél :)
 
Granuláció!!!! :)))
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]