kedd, december 19, 2006

Zorka egy vérbeli szemétláda.
Ma reggel képes volt addig ordítani, amíg fel nem ébredtem (ez kitartó munkát igényel, kb egy éve teljesen immunis vagyok a szirénára), aztán feljött és konkrétan kivert az ágyból. Először úgy csinált, mintha csak fodrászkodni akarna, aztán módszeresen addig bújt a számba, amíg fel kellett emelnem a fejem, hogy levegőt kapjak.
Mondanom sem kell, hogy úgy a kajás-, mint a vizestálja színültig volt a reggeli ellátmánnyal.
Egy igazi kis geci.

Már csak 2 ajándékot kell vennem, meg csomagolópapírt és valahogy meg kell győznöm Hugit, hogy nem a megahisztérikus karácsonyi őrületben kell menyasszonyiruhát nézni.

És (majdnem) visszatértem az eredeti hajszínemhez. Azt a színt, ami eredetileg nőtt, nem tudja reprodukálni semmilyen festék, sőt még én magam sem, mert megöregedtem és őszülök. Úgyhogy marad a kábé.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]