szombat, május 05, 2007

Najó. Túl vagyok a fehérneművásárláson, a buliruhavásárláson, és asszem a pánikrohamon is túlvagyok, ami hét közepén tört rám.

Mert rájöttem, hogy ez mégiscsak milyen durva: férjhez megyek.
De szerencsére néhány nap után aztán arra is rájöttem, hogy elég Mr. Simpson röhögését meghallanom, hogy én is röhögjek, hogy sosem figyeltem ennyire senkire még életemben és rám sem figyelt még senki ennyire, és hogy milyen jó ez így.

M. azt mondja, milyen jófej vagyok, hogy azon parázok, jó feleség leszek-e. De nekem ez az egyetlen parám tulajdonképp a házassággal kapcsolatban. A többit majd menet közben kitalálom.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]