csütörtök, július 26, 2007

Annyira nincs kedvem dolgozni, hogy na, úgyhogy ma gyakrolatilag egész nap régi e-maileket olvastam.
Ezekből kiderül, hogy  2,5 éve a legmélyebb depresszióban is történtek jó dolgok, és az is, hogy elviselhetetlen picsa voltam.
Ma is egy konklúzióval okosabbak lettünk.
 
Viszont megtaláltam azt az álláshirdetést, amit a Cég adott föl, és amire jelentkeztem és ami oda vezetett, hogy férjhez mentem.
Ennek annyira megörültem, hogy el is küldtem Mr. Simpsonnak (mert ez milyen romantikus már, hogy így kezdődőtt az egész), aki a következő választ bírta küldeni:
 
"főleg, hogy "precíznek" felvettünk valakit, aki egy perce azt írta le, hogy: kezsősött..."
 
Amúgy igaza van, következetesen ütök s-t d helyett.
 
 
 

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]