csütörtök, augusztus 23, 2007

A Claritine-t a könnyűdrogok kategóriába kellene sorolni és csak kiselőadás kíséretében lenne szabad engedélyezni az árusítását.
Ma adtam meg magam ugyanis az idei allergia-szezonnak (ami nekem mindig augusztus közepe-vége, kivéve tavaly, amikor rejtélyes okokból elmaradt). Nagyjából egy hete nem nagyon kapok levegőt, de ma érkezett el az a pillanat, amikor legszívesebben üvöltve téptem volna le az orromat az arcomról, illetve ki a tüdőmet a mellkasomból, vagyis bármi legyen, csak ez ne, hogy az egész testem egyetlen görcsbe merevedve akar megszabadulni a nemkívánatos cucctól.
Durva tud ez lenni nagyon, mert egy-egy ilyen rohamnál tényleg minden izmom feszül, lever a víz és az orrom annyira viszket, hogy ha nem lenne önfegyelmem, véresre vakarnám.
Na szóval ebből lett elég ma, berohantam az első patikába és könyörögtem a megváltásért. De persze semmit nem adnak olcsón (ez a szar meg egy Calcium Sandoz 2500 HUF), mert a kívánt hatást a készítmény izomlazítóval éri el (feloldja ezt a borzalmas görcsöt), ami nem csak a légzőrendszerre, hanem minden másra is hat.
Így történt, hogy ülve elaludtam, miközben Hugi épp azt magyarázta (asszem), hogy most jariszt akar vagy ajgót éppen.
Nagyjából annyira pörgök, mintha 3 Xanax lenne bennem. Mondom bazmeg, ez legális drog.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]