szombat, augusztus 18, 2007

Ma bementünk az irodába Mr. Simpsonnal és összepakoltuk a cuccaimat.
Ami igazából úgy nézett ki, hogy kidobtunk 3 zsáknyi motyót. A nagy része olyan papírhalmaz volt, amit eddig nem mertem kidobni, mert mi van, ha valamelyik megrendelő másfél évre visszamenőleg kér számon egy korrektúrahibát.
Ne röhögjetek, szeretem, ha nekem van igazam.

Maradt kb 30 cd ilyen-olyan fotóanyagokkal, kb 15 teleírt füzet (ezeket hazahoztam és a szabi alatt kinyerem belőlük a hasznos infót, vagyis a telefonszámokat), kb 50 névjegy (a nevek többnyire nem mondanak semmit - tényleg, miért olyan emberektől kap az ember névjegyet, akikkel aztán soha többet nem talákozik?!), meg egy csomó ilyen-olyan segédanyag, amit szétosztok az utódok között.

És megtaláltuk a fémszarvast (ilyen préselt fémlapból van) ami legalább másfél évig ott csilingelt Mr. Simpson ablakkilincsén (amikor még egy szobában dolgoztuk), míg egy szép napon el nem süllyesztettem a fiókban. Most visszakapta, engem már nem fog idegesíteni. Öngyújtót sajnos csak egyet találtunk, pedig Mr. Simpsonnak szent meggyőződése volt, hogy tucatszám fognak előkerülni, hiába mondom neki, hogy nem elvesztem őket, hanem egyszerűen felszívódnak.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]