csütörtök, szeptember 27, 2007

Azt hiszem egy fél órával ezelőtt egy előre megrendezett Krétakör-darabba csöppentem, pedig csak alá akartam iratni egy papírt a közös képviselővel.

Nos a közös képviselőnk egy rettentő goromba néni, aki a nagyjából szemben lévő házban lakik, harminc kiló, és egyik cigiről gyújt a másikra. Szó szerint.
Van neki két segédje, két nő, akik telefonon gorombáskodnak azokkal, akik odatelefonálnak, illetve, ha épp nem telefonálnak, akkor egymással és a goromba nénivel gorombáskodnak.
És ezt mind egy 5 négyzetméteres, papírokkal agyonzsúfolt konyhában teszik.

- És én egy másolatot fogok aláírni?!
- Öööö.
Csak másolat volt nálam, fogalmam sincs miről, Mr. Simpson nyomta a kezembe reggel, hogy irassam alá. Feljegyzendő, hogy ezentúl nem mehetek ilyen felkészületlenül a nénihez.
- És a nevükön van?
- Igen.
Gondoltam a lakásról van szó, mivel nem volt tárgya a kérdésnek.
- Hát, az, hogy lehet, ha én nem írtam alá az átírást?!
Besétáltam a csapdába, ő tudta, hogy nem lehet átiratva a nevünkre, és jól csőbe húzott. Eddigre az is kiderült, hogy a kérdés tárgya a vízóra volt. Aztán szerencsére az is kiderült, hogy aláírás ide vagy oda, a nevünkön van a vízóra, és a néni hajlandó volt aláírni a másolatot is - közvetlenül azután, hogy elkészítette az uzsonnáját.
Ezután inkább menekülőre fogtam.



Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]