hétfő, szeptember 10, 2007

Egész hétvégén a lakásban gürcöltünk.
Szombaton reggeltől estig - ezalatt szétpakoltuk a bútorokat szobánként (a parkettacsiszolás miatt minden a konyha-étkezőben volt), összeszereltünk két gardróbot és elviseltük az irdatlan nagy paraszt villanyszerelőket. Ez utóbbiak felrakták az összes konnektort (némi büszkeséggel néztem a sarkokban négyesével sorakozó malac-orrokat, Gyöngyszemben gyorsan megtanultam, hogy sosem lehet túl sok konnektor egy lakásban) és feltették az összes lámpát, de azt már nem érezték feladatuknak, hogy összetakarítsanak maguk után, esetleg kidobják a cuccok papírdobozait, amikből így volt szerencsénk össze szedni mind a 150 darabot, illetve kétszer lebasztak minket, hogy nem sima csillárt vettünk, hanem plafonámpát, mert azt flexelni kell. Kurvaanyád. Mr. Simpson majdnem nekikugrott délután, de meggyőztem, hogy méltóságunkon aluli lenne.

Vasárnap délelőtt Anyáéknál lomtalanítottam, de nem került elő semmi izgi, mondjuk kaptam Hugitól néhány nadrágot, illetve megígértem Anyának, hogy hét végén tényleg elvisszük a nászajándékokat és az esküvői buliból hátramaradt 4 liter ilyen-olyan pálinkát, amit hely híján náluk tárolunk május óta.
Ezalatt Mr. Simpson és egy barátja összerakták a könyvespolcokat, délután pedig a vezényletemmel az ágyat.
Minden bútorunk áll, holnap összerakják a konyhát, szerdán felteszik a radiátorokat, hétvégén pedig visszük a macskákat és hivatalosan is lakcímet váltunk.
Jajdeklassz lesz. Már gyakorlom a hangerőt, amivel a konyhából be tudok kiabálni a nappaliba. Vagy veszünk egy pár walkie-talkie-t....

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]