péntek, szeptember 28, 2007

Egyébként azt szeretném kérdezni, hogy a hajvasalás mindenkinek
háromnegyedórás művelet-e, vagy csak én szopok, mert
a.) kurvasok hajam van*
b.) béna vagyok
Mr. Simpsontól szülinapomra kaptam a szerkezetet (mert a fodrászcsaj
mindig kivasalja, és akkor én nagyon szoktam örülni), azóta (június)
eddig háromszor volt fölös egy órám reggel.
Szóval vasalnám én, ha nem kellene hatkor kelni miatta, mert egyébként
hatványozottan kezelhetőbb ilyenkor az amúgy (bármit csinálok vele)
szénaboglya üzemmódban funkcionáló hajtenger, amit a fejemen hordok.

*ami M. minden kitörő lelkesedése ellenére többnyire igenis megaszívás


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]