csütörtök, szeptember 20, 2007

Megint kiderült, hogy tudok főzni, ha akarok: tegnap M.-ék jöttek lakásavató látogatóba és kaptak baconbe csavart (hivatalosan asszem göngyölt) csirkemájat. Még meg is hülyítettem egy kis mustárral, és hozzávágtam néhány krumplit, hogy süljön mellette.
Miután öt perc alatt kiderült, hogy keveset csináltam, elővarázsoltam a hétfőről megmaradt rakottkrumplit (M. szemérmetlen módon meggyanúsított, hogy anyósom főztjével ékeskedek) és az is öt perc alatt elfogyott.
Jó dolog főzni és nézni, ahogy az anyagokból kaja lesz.
Mondjuk a nyers csirkemájnál kevés gusztustalanabb dologgal talákoztam eddig (de azért létezik ilyen, a múltkor M. a szemem láttára főzött ki egy egész marhanyelvet.)

És kaptam M.-től muffinsütő alkalmatosságot, recepttel együtt, úgyhogy fogok muffint is sütni.
Házitündér Naiv vagyok.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]