szerda, szeptember 05, 2007

Na ma voltam dolgozni az igazi, tárgyiasult munkahelyemen.
A napom így nézett ki:
fél 10-től 1-ig IKEA - vettünk széket, asztali lámpát, fogast, fogas mögé szőnyeget, poharat (2db) kávésbögrét (2 db), cd-tartót (nem falraszerelhetőt, hanem cipzárosat) és papírtartó mappákat (papucs).
1-től fél 3-ig összeraktunk mindent, én a szereltem, a másik két lány a számítógépemet keltette életre. Azért megvan annak is a bája, ha egy cég aktív dolgozóinak száma három. A széket is a két kezemmel csavarozgattam össze, ilyen hüje kis imbuszkulccsal, ha az az, és a végén teljesen funkcionálisra sikerült, amin magam is meglepődtem - lehet rajta ülni és gurulni is. (Mr. Simpson feleannyira sem büszke, mint én, pedig fel is hívtam, elújságolni neki a dolgot.)
3-tól pedig dolgoztam.
Azért sejtem, hogy lesz ez még ennél húzósabb is.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]