szerda, október 03, 2007

Ja!
És megint írom a szakdolgozatomat. Az előző 5 félévhez képest lényegi
haladást értem el: már kétszer voltam konzultálni. Mondjuk az külön
szuper, hogy pusztán azért kell kiparáznom Kispestre, hogy a
konzulensem aláírja a konzultációs lapomat, mert egyébként sosem mond
semmit, csak, hogy ez így korrekt és dolgozzak tovább.
Faszkivan már ezzel a cirkusszal, inkább leállamvizsgázok (mostmár
muszáj, az egyetemi szabályzat szerint még egy félévem van, ha most
nem sikerül), bár tegnap a metrón befelé azon gondolkoztam, hogy
diploma nélkül is milyen sokra vittem (nem), és fasznak az a papír.
A racionális énem persze tudja, hogy papír az kell, ha másért nem,
hát, hogy beírhassam az önéletrajzomba, amikor 2,5 év múlva állást
keresek. Az eddigi mindkét munkahelyemen pontosan ennyit dolgoztam.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]