szombat, október 20, 2007

Na, aztán tegnap elszabadult shopping-monster lettem, és vettem három
nagyoncsinos felsőt (egy piros alapon sötétebbpiros pöttyöset, egy kék
alapon fehér pöttyöset és egy fektetét), vásároltam hajkefét és
púdert.
(Azt hiszem tudat alatt azért vettem pöttyösöket, mert Mr. Simpson
minden újabb csíkos itemnél forgatja a szemét, hogy ez a nyolcszázadik
csíkos, pöttyösöm meg egyáltalán nem volt, így nem lehet egy szava
sem. Azt meg hiába mondom, hogy az ikrek -énem akarja a csíkokat, én
nem tehetek róla.)
Beengedtem Nyulikát Gyöngyszembe, ott laknak most két estét a gyereke
apjával (tényleg, azt mondtam már, hogy Nyuli babát vár? A hatodik
hónapban van, és Londonban fog szülni, mert a brit állam sokkal
jobbfej a kismamákkal / frissgyerekes párokkal, mint a magyar, például
kapnak lóvét, hogy nagyobb lakásba költözzenek), végül ittam kávét
LB-vel.
Megint kezdek napló lenni.
Jájj.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]