csütörtök, október 25, 2007

Tökjó.
Kiváncsi vagyok, hogy egy újabb McCarthy-korszak veszi-e kezdetét. Néztük a hétvégén a Cég-sorozatot (mert Mr. Simspon keze is benne volt, azért, egyébként a film szar, a könyv meg jó, olvassátok el), és most egyből beugrott a paranoiás CIA-főnök, akinek a végén igaza lett.
De persze, félmillió embert nehéz lehet hatékonyan megfigyelni.
Az egy másik kérdés, hogy az emberjogi szervezetek mit szólnak majd ehhez - főleg, hogy mint a hírből kiderül, semmi értelme az egésznek, hiszen potenciális terroristák utaznak vígan a PanAm járatain...

Megjegyzések:
Semmi ez. Nalatok 100%-os a novekedes.
Zorka -> Szofi +100%
 
Márhogy a megfigyelendő személyek (ezesetben macskák) számát tekintve?
Nemértem.
 
elso reszt nem lattam a sorozatbol, de a masodikat meg a harmadikat igen, es nekem tetszett! (azt meg nem is tudtam, hogy van konyv is. u.ez a cime?)
 
igen, megjelent könyvben. Az a címe: a Cég. ÉS sokkal bővebb meg izgisebb mint a film...
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]