péntek, november 23, 2007

Ma autóval jöttem dolgozni, mert a férjemnek esküvővel, nászúttal, költözéssel sem sikerült kivennie az erre az évre járó szabadnapjait (még úgy sem, hogy karácsonykor két hetet tervez otthon tölteni), úgyhogy az év hátralévő péntekein nem dolgozik. (Rohadt mázlista.)

Szóval autóval jöttem be, bruttó 15 perc alatt szeltem kasul a várost (11. ker - 13. ker táv, háztól házig), nem fáztam, nem szagoltam büdös embereket a metrón, nem baszakodtam átszállásokkal és nem gyalogoltam 10 percet a metrótól az irodáig.
Akarok egy kocsit.

Megjegyzések:
én ugyanebben a viszonylatban közlekedek :). a metrót meglepően jól bírom, és igazából annak örülök nagyon, ha a 4-6-ost bármilyen formában el tudom kerülni...
 
nálam fordítva, én a metrót nem bírom, mert sötét, a föld alatt van, kurvameleg és rengetegen vannak. Blöe. :)
 
igenigen, az utálatos meleg! de a többit kicsit ellensúlyozza a zenehallgatás...
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]