kedd, november 27, 2007
Szegény utódom a régi cégnél két napja háromóránként hív. Remélem nem tudja meg senki, hogy tőlem kér taktikai tanácsot, biztos nem örülnének neki.
Szóval. Ugyabba a helyzetbe kergették bele, ami miatt én fölálltam és eljöttem - már felajánlotta, hogy jön hozzám könyvet pakolni.
A lényeg, hogy adott egy probléma, amit - tapasztalatból tudom - nem lehet egyedül megoldani, mert a cég ügyfélkezelési startégiáján kellene változtatni, illetve "magasabb szinten" kellene megoldani. Ugyanakkor hiába szól bárkinek, hogy nem megy, valaki segítsen neki (leginkább Főnök 2.0 vagy Kisfőnök), basznak neki segíteni, viszont minden nap lecseszik, hogy a probléma továbbra is fennáll, illetve folyamatosan érzékeltetik vele, hogy ő a hülye meg a béna, mert nem intézi el.
Ez egy elég frusztráló helyzet, az ember viszonylag gyorsan teljes kreténnek érzi magát tőle.
Namost. Én itt azt nem értem, hogy hogy lehetnek a főnökök annyira hülyék, hogy pusztán nevelési célzattal* fenntartsanak egy állapotot ( ami egyébként kb. 1 éve létezik és azóta nem sikerült senkinek úrrá lennie rajta), ami rossz (nagyon rossz) a cégnek, ami már 2 emberbe került (utánam két héttel mondott fel a kereskedelmi igazgató csaj, nagy részben e szitu és a vele járó basztatás miatt), és amit meg lehetne oldani kis energiabefektetéssel, holott azt mindenki tudja, és ki is mondja, hogy az ügyfél a hülye.
Jézus, de jó, hogy már nem ott dolgozom.
*mert semmi másról nincs szó (házon belül), mint hogy oldd_meg_egyedül
Szóval. Ugyabba a helyzetbe kergették bele, ami miatt én fölálltam és eljöttem - már felajánlotta, hogy jön hozzám könyvet pakolni.
A lényeg, hogy adott egy probléma, amit - tapasztalatból tudom - nem lehet egyedül megoldani, mert a cég ügyfélkezelési startégiáján kellene változtatni, illetve "magasabb szinten" kellene megoldani. Ugyanakkor hiába szól bárkinek, hogy nem megy, valaki segítsen neki (leginkább Főnök 2.0 vagy Kisfőnök), basznak neki segíteni, viszont minden nap lecseszik, hogy a probléma továbbra is fennáll, illetve folyamatosan érzékeltetik vele, hogy ő a hülye meg a béna, mert nem intézi el.
Ez egy elég frusztráló helyzet, az ember viszonylag gyorsan teljes kreténnek érzi magát tőle.
Namost. Én itt azt nem értem, hogy hogy lehetnek a főnökök annyira hülyék, hogy pusztán nevelési célzattal* fenntartsanak egy állapotot ( ami egyébként kb. 1 éve létezik és azóta nem sikerült senkinek úrrá lennie rajta), ami rossz (nagyon rossz) a cégnek, ami már 2 emberbe került (utánam két héttel mondott fel a kereskedelmi igazgató csaj, nagy részben e szitu és a vele járó basztatás miatt), és amit meg lehetne oldani kis energiabefektetéssel, holott azt mindenki tudja, és ki is mondja, hogy az ügyfél a hülye.
Jézus, de jó, hogy már nem ott dolgozom.
*mert semmi másról nincs szó (házon belül), mint hogy oldd_meg_egyedül
Feliratkozás Bejegyzések [Atom]