szombat, november 03, 2007

Tegnap részvettem életem első olyan házibuliján, ahol mindenki a gyerekeiről beszélgetett. (Jó, akik hallótávolságon belül voltak.)
Elég megrázó élmény volt, talán csak mert nem voltam rá felkészülve (pedig gondolhattam volna rá, hogy előbb-utóbb ez bekövetkezik). Mindenesetre én is és Mr. Simpson is kellően besokkoltunk, ráadásul a házigazdákon és M.-éken kívül nem ismertünk senkit.
Mr. Simsponnak dolgoznia is kellett még (én hajtom, egy szavam sem lehet, le kell adnia az egyik könyvet hétfőn), meg egyéb sürgős dolgunk is volt itthon úgyhogy hazamenekültünk.
Azt hiszem teljesen antiszociálisak vagyunk.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]