csütörtök, november 15, 2007

Van a házban egy bolond néni, aki sajnos nem olyan kedves-mosolyogtatósan bolond, hanem agresszívan az. Mr. Simpsont a hideg rázza tőle egy ideje, én meg mindig leugattam, hogy szegény néni bolond, nem tehet róla, nem árt senkinek.
Tegnap este csöngettek, és mivel Mr. Simpson épp alsógatyában tespedt két macskával az ölében, én mentem ajtót nyitni. Még csak résnyire nyitottam (ki a franc lehet az este fél tízkor, amikor nem is várunk senkit?), amikor a néni elkezdett benyomulni a lakásba, és közben ordított az arcomba, hogy azonnal hagyjuk abba ezt a rohangálást (épp tévét néztünk), mert ő ezt nem bírja.
Próbáltam továbbra is tartani a rést, és nem beengeni a nénit a lakásba, miközben nyugodt hangon ismételgettem, hogy mi nem rohangálunk, a néni pedig ordított tovább, hogy de, tudja, hogy mi vagyunk azok, miért tagadom le és nyomult befelé.
Na itt vesztettem el minden probléma-megoldó képességem (mi a fenét csinálunk, ha bejön, és ott őrjöng tovább??) elköszöntem (mert udvarias vagyok) és rácsuktam az ajtót. Ekkor a néni rátenyerelt a csengőre és vagy egy percen át megállás nélkül nyomta, aztán elment.
Mit lehet egy ilyen nénivel csinálni? Gondolom nem mi vagyunk az elsők a házban, akiket megtisztelt ezzel a műsorral, de elég para volt, mit ne mondjak. Mr. Simpson rámparancsolt, hogy zárjam az ajtót, ha egyedül vagyok otthon, de én ezt azért túlzásnak érzem. De fogalmam sincs, mit csinálok, ha megint hozzánk jön műsort adni...

Megjegyzések:
hát... hozzám egyszer jött be egy néni, csak úgy, de nem volt erőszakos, csak simán benyitott beszélgetni, és tett-vett a lakásomban, én meg szívinfit kaptam, amikor kijöttem a szobából, és megláttam. azonnal kitettem, biztos antiszoc vagyok, de a hideg ráz az ilyesmitől, hogy csak úgy bekóvályog valaki a lakásomba.

amúgy meg - ne forduljon elő! - de ha lesz hasonló eset, sztem forduljatok a közös képviselőhöz, hogy tud-e valamit a néni rokonairól, és beszéljetek velük, mert ő a leírásod szerint nincs értelmezhető tartományban.

bocs a háború és béke méretű kommentért...
 
Hát ezaz. A férjem is azért záratná az ajtót, mert mi van, ha besétál. És én is antiszocnak érzem magam, de asszem nem tudom kezelni a problémát... A közös képviselő nem rossz ötlet, hátha tud vmit.
 
Mr. Simpsonnak jó dolga van, velem mindig gatyat vetetnek fel. Sose ult ket macska az olemben, egyszerre.
 
És mind a kettő csaj! (Pontosabban az egyik csak volt)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]