szerda, december 26, 2007

Az úgy volt, hogy elkövettük azt a hibát, hogy 23-án elmetnünk a Quimby-koncertre a hajóra. Nagyon jó koncert volt, ráadásul tiszta bennfentesek voltunk, mert már nem volt jegy és besírtak minket a backstage-be (a színpadon átrohanva mentünk le a nézőtérre, nagyon izgi volt), és nagyon sokat ittam, és nagyon későn értünk haza, szóval karácsony szent napján iszonyú másnaposan ébredtem.

Köszönhetően a férjem praktikáinak az első felvonásra (délután 3, anyósomáknál) már szalonképes voltam, de aztán a bezabált kaja miatt majdnem elaludtam.

A második felvonásra (este 6, anyáék) ismét magamhoz tértem. Rambó beteg, úgyhogy volt földönfetrengős hisztiroham, zokogással vegyített "anyuka, anyuka, hol vagy???" (az óvónők hívják így a tesómat, hogy "az anyuka" Rambó meg átvette, elég vicces), de egy kicsit örült is, főleg, a fának, meg amikor hazamentek.

Harmadik felvonás itthon, de előtte közjáték, ugyanis alig értünk haza, Szofi óbégatott két bánatosat, bevonult a fürdőszobába, majd nagyközönség előtt (Mr. Simpson, Zorka, én) végighányta a hófehér fürdőszobaszőnyeget. Mivel többet nem okádott, illetve betegnek sem tűnik azóta sem, valószínű, hogy felzabált némi tűlevelet.

Holnap tesóm szülinapja, holnapután jönnek LB-ék vacsizni és valamikorra hívtunk néhány barátot, akik egyre ingerültebben telefonálgatnak, hogy most akkor mikor is van pontosan a valamikor.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]